پاسخ به سوالات متداول

آیا برای خرید از اِصـفون حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله ، شما می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خرید افزوده و در صورت تمایل به ثبت نهایی سبد خرید ابتدا باید در سایت عضو شده و اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید. در اینصورت خرید ، ارسال و پیگیری سفارشات و پرداخت های شما آسان تر و مطمئن تر انجام خواهد گرفت.

 


چطور می توانم اطلاعات کاربری خود را مشاهده و ویرایش کنم ؟

پس ثبت نام و ورود به سایت در قسمت منوی  بالای صفحه ، منوی پروفایل من را مشاهده خواهید کرد. اطلاعات حقیقی و حقوقی شما در این قسمت قابل مشاهده و ویرایش خواهد بود.


آیا خرید از وب سایت در تمام ساعات روز امکان پذیر خواهد بود؟

دسترسی به وب سایت و خرید آنلاین از اِصـفون در تمامی ساعات روز امکان پذیر می باشد. پردازش سفارشاتی که در روزهای غیر اداری ثبت شده باشند از اولین روز اداری پس از ثبت سفارش آغاز خواهد شد.


آیا شخص دیگری غیر از خودم می تواند سفارش را تحویل بگیرد؟

بله ، در مراحل ثبت سفارش اگر در بخش اطلاعات ارسال ، تحویل گیرنده ی سفارش را شخص دیگری غیراز خودتان معرفی کرده باشید تحویل سفارش به همان شخص انجام میگیرد. شما می توانید برای هر سفارش آدرس و اطلاعات تحویل گیرنده ی متفاوتی را وارد نمایید. اما توجه داشته باشید سفارش تنها به شخصی که اطلاعات کارت شناسایی او با اطلاعات تحویل گیرنده برابر باشد تحویل داده خواهد شد.


از روند پیشرفت سفارش خود چطور مطلع شوم؟

سفارش شما پس از نهایی شدن پرداخت وارد مرحله پردازش سفارش خواهد شد. برای مشاهده تمامی مراحل پردازش شما می توانید وارد حساب کاربری خود در اِصـفون شده و در این بخش کلیه سفارشات شما به همراه مراحل پردازش قابل مشاهده خواهد بود.


آیا سفارش پس از ثبت قابلیت ویرایش یا لغو را خواهد داشت ؟

سفارش تا زمانی که پرداخت آن نهایی نشده باشد قابلیت ویرایش و لغو را خواهد داشت. اما بلافاصله پس از پرداخت ، سفارش دیگر قابل ویرایش و لغو نخواهد بود. مگر از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش که باید قبل شروع مراحل پردازش سفارش انجام بپذیرد.


امکان سفارش به صورت تلفنی و خرید حضوری را دارم ؟

ثبت سفارش حتما باید به صورت آنلاین انجام بگیرد و امکان خرید به صورت تلفنی را نخواهید داشت. اما پس از ثبت و پرداخت سفارش می توانید قبل از ارسال با هماهنگی واحد مرسولات سفارش خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید.


در صورتیکه پس از پرداخت اینترنتی ناموفق مبلغ از حساب من کسر شود چطور پیگیری کنم ؟

اگر پرداخت انجام شده ناموفق باشد و مبلغ از حساب شما کسر شود ، در کمتر از 72 ساعت مبلغ به حساب شما برگشت داده خواهد شد. اگر پس از 72 ساعت برگشت مبلغ انجام نگرفت با واحد پشتیبانی تماس گرفته و درخواست پیگیری خود را اعلام نمایید.


چطور از اینکه پس از پرداخت سفارش حتما برای من ارسال می شود مطمئن شوم ؟

برای خرید از هر فروشگاه اینترنتی باید دقت داشته باشید که این فروشگاه داری نماد الکترونیکی باشد. این نماد از سمت وزارت صنعت ، معدن و تجارت پس از بررسی اطلاعات هر فروشگاه و اطمینان از صحت و اعتبار این اطلاعات اعطا می شود. وب سایت های دارای این نماد همواره از سمت این سازمان مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت مشاهده تخلف در نحوه کارکرد و ارائه خدمات ،این نماد را باطل می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی این نماد در بخش پایینی صفحات اِصـفون کلیک کنید. شما می توانید با اطمینان خاطر از اِصـفون خرید نموده و از خرید خود لذت ببرید.


پس از ثبت سفارش چقدر طول می کشد سفارش برای من ارسال شود ؟

در صورتیکه سفارش در روزهای اداری ثبت شود پردازش کالا حداکثر یک روز زمان خواهد برد و اگر در روزهای غیر اداری ثبت شود پردازش سفارش در اولین روز اداری پس از ثبت سفارش انجام می پذیرد. در شهر اصفهان یک روز اداری پس از ثبت، سفارش قابل ارسال یا تحویل در فروشگاه خواهد بود و طبق درخواست کاربر با هماهنگی قبلی با واحد فروش تحویل میگردد . در خارج از شهر اصفهان و دیگر شهرستان ها ارسال از طریق پست انجام خواهد گرفت لذا نسبت به نحوه ارسال و مکان جغرافیایی حداقل 2 تا 5 روز اداری زمان خواهد برد.


آیا می توانم کالای خریداری شده را تعویض یا مرجوع کنم ؟

تعویض و یا مرجوع نمودن کالا تنها بر طبق شرایط اعلام شده در قوانین 7 روز ضمانت بازگشت امکان پذیر می باشد. در صورتیکه کالای خریداری شده ایراد داشته باشد و یا دارای شرایط متفاوتی نسبت به سفارش کاربر باشد و همچنین طبق قوانین 7 روز ضمانت بازگشت کالا ویژگی های لازم جهت تعویض یا مرجوع نمودن را داشته باشد می توانید تقاضای تعویض و یا استرداد مبلغ پرداختی را داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر قوانین  7 روز ضمانت بازگشت کالا  را مطالعه نمایید.

 


اگر کالای ارسالی برای من با کالای مورد سفارش که در سایت مشاهده کرده ام متفاوت باشد چکار کنم ؟

در صورتیکه کالای ارسالی برای شما با کالای مورد سفارش شما متفاوت باشد طبق قوانین  7 روز ضمانت بازگشت کالا  می توانید با واحد خدمات پس از فروش تماس گرفته و در خواست خود را اعلام کنید. در صورت تایید کارشناسان ، کالا برای اِصـفون ارسال می شود و نسبت به موجودی کالا و درخواست کاربر کالا یا تعویض می شود و یا مبلغ کالا به حساب کاربر بازگردانده می شود.


در صورتیکه پاسخ سوالات خود را نیافته اید با شماره تماس 03133396919 و 09120155262 تماس حاصل نمایید.